Vrei sa faci parte din cea mai mare comunitate privata fara sa te deranjeze nimeni ? Atunci respecta regulile !

Contents





Site information - Top


Ce este torrent (BitTorrent)?

Ce este torrent (BitTorrent)? BitTorrent — sistemul de repartizare în reţea a fişierelor de dimensiuni mari. Din această cauză, acest protocol este destinat canalelor cu o viteză mare de transfer a datelor. Având canal ADSL, în câteva ore puteţi descărca imaginea .iso a unui CD de 700 MB. Spre deosebire de alte protocoale asemănătoare, BitTorrent se evidenţiază prin aceea că nu are un sistem de căutare: pentru fiecare fişier repartizat se creează un fişier cu extensia torrent, ce conţine informaţia referitor la fişierul repartizat. Acest fişier torrent poate fi repartizat prin orice metodă. De exemplu, listele de fişiere torrent pot fi afişate pe web-servere specializate, pe paginile personale ale utilizatorilor reţelei sau repartizate prin e-mail. Fişierul torrent conţine metainformaţie (de exemplu, hashes, adresa tracker-ului ş.a.m.d.) despre datele repartizate. Datele se repartizează cu ajutorul unui protocol de comunicare propriu, bazat pe TCP/IP. Participarea în sistemul de schimb al serverului tracker-ului a permis programatorilor BitTorrent posibilitatea să includă un algoritm care exclude apariţia fişierelor incomplete. Programul de download va pastra o statistica a segmentelor descarcate de ceilalti utilizatori, si va incepe intotdeauna cu segmentul cel mai rar. De exemplu, dacă clientul BitTorrent descarcă un fişier mare, împărţit în 200 de segmente, nu e obligatoriu sa inceapa cu segmentul #1 si sa termine cu #200. Clientul va solicita mereu segmentul care este cel mai puţin răspândit. Astfel, în mod ideal, la 200 de conectări la seeder fişierul va fi complet răspândit în reţea.


Unde merg banii donați?

Unde merg banii donați? Banii donați merg către întreținerea serverului.

User information - Top


Ce înseamnă "cont parcat" (account parked)?

Ce înseamnă "cont parcat" (account parked)? Folosiți această opțiune doar în cazul în care veți lipsi o perioadă mai îndelungată. (ex: plecați în vacanță). Această opțiune va întârzia ștergerea automată a contului pentru inactivitate. Perioada maximă de inactivitate este de 2 ani, după care contul va fi șters. În mod obișnuit, conturile (neparcate) se șterg după un an de la ultima accesare. Odată cu parcarea contului, veți avea niște restricții la navigarea pe site, cum ar fi blocarea accesului spre pagina cu torrente sau forum.


Am uitat numele sau/și parola contului meu! Ați putea să mi le trimiteți?

Am uitat numele sau/și parola contului meu! Ați putea să mi le trimiteți? Vă rugăm să folosiți http://scenefz.me/recover.php pentru a primi detaliile contului dumneavoastră pe email.


Am contul furat. Cum îl recuperez?

Am contul furat. Cum îl recuperez? Politica de recuperare a parolei contului s-a modificat după cum urmează: - Adresa de email folosită inițial la înregistrare este memorată pentru fiecare cont ('Recovery email' în profil), și se poate oricând cere recuperarea parolei contului pe acea adresă de mail; - Utilizatorii pot să-și schimbe ca și până acum adresa de email curentă, dacă doresc (de exemplu, dacă adresa originală nu mai este valabilă); ambele valori sunt stocate in profil; - Recuperarea parolei se poate face și pe adresa curentă, deci câtă vreme pe adresa de recuperare nu se mai poate loga nimeni, contul e în siguranță. Altfel, proprietarul adresei de recuperare are prioritate la utilizarea contului. Nu se acceptă plângeri legate de furtul conturilor. Dacă un necunoscut a schimbat parola și email-ul contului, solicitați recuperarea pe email-ul folosit la înregistrare. Dacă persoana a obținut acces și la contul de email, solicitați recuperarea acestuia de la furnizorii serviciului Yahoo, GMail etc.), apoi veți obține implicit și acces la contul TBS. Din punctul nostru de vedere, adresa de email reprezintă identitatea utilizatorilor - e imposibil să știm cine este cu adevărat în spatele monitorului. Conturile TBS nu pot fi vândute, proprietarul inițial va putea recupera oricând parola.


Îmi puteți redenumi contul?

Îmi puteți redenumi contul? Da, conturile donatorilor se pot redenumi la cerere. Vizitați pagina de donații pentru detalii.


Îmi puteți schimba adresa de recuperare (recovery email)?

Îmi puteți schimba adresa de recuperare (recovery email)? Nu, nu, nu! Fie știi parola contului, fie ai acces la mail-ul folosit la generarea contului. Dacă le-ai pierdut pe amândouă, ai pierdut definitiv accesul la cont. Solicită recuperarea adresei de la furnizorii serviciului (Yahoo, GMail etc.)


Am primit warn/mute. Ce trebuie să fac?

Am primit warn/mute. Ce trebuie să fac? Warn-ul - în traducere liberă: avertizare. Warn-ul îl primești atunci când nu respecți regulile. În funcție de gravitatea acestora, la un număr cumulat de avertizări, contul tău poate fi închis. Warn-ul poate fi activ de la 2 la 8 săptămâni, sau permanent. Mute-ul înlocuiește deseori funcția de "disable", cea de închidere a contului. Atunci când primești mute nu mai poți posta pe forum, lăsa comentarii sau trimite PM-uri. Aceștia pot face doar download și upload. Mute-ul, față de Warn, este permanent și la acordarea sa nu primești neapărat un mesaj de avertizare. Utilizatorii care au warn sau mute, mai puțin cei care au VIP sau o clasă superioară acesteia, nu pot trimite invitații. După expirarea warn-ului poți trimite invitații în continuare.


Îmi puteți șterge contul?

Îmi puteți șterge contul? Nu. Îl poți închide oricând, dar închiderea contului nu înseamnă și ștergerea acestuia din baza de date.

http://scenefz.me/delacct.php


Ce este rația (ratio)?

Ce este rația (ratio)? Ratio - raportul dintre cantitatea de informație împărțită și cea primită. Acest raport îl puteți afla în profilul dumneavoastră. Utilizatorul trebuie să tindă să-și mentină rația la nivelul 1 sau mai mult. Țineți minte că un seeder nu poate să ofere viteză tuturor, de aceea fiecare utilizator trebuie să facă totul posibil pentru a ajuta ceilalți participanți. Dacă faceți upload, iar download-ul rămâne 0, rația dumneavoastră va fi "Inf.". Notă: în profilul dumneavoastră se afișează rația sumară (tot upload/tot download) de la momentul înregistrării pe tracker. Pe lângă aceasta, există rația individuală pentru fiecare torrent, indicată in tabelul cu peers de pe pagina cu descrierea torrent-ului.


Ce este seeder, leecher, peer?

Ce este seeder, leecher, peer? # peer - membru al schimbului de fişiere; # seeder - membrul schimbului de fişiere cu torrentul complet, ceea ce îi permite să facă doar upload; # leecher - membrul schimbului de fişiere care încă nu a terminat de descărcat torrentul respectiv.


Care este diferența dintre clase?

  Trial User   Acest statut îl obține noul utilizator al acestui tracker.
  User   Această clasă are dreptul să facă request-uri.
  Power User   Aceleasi privilegii ca User plus cateva bonusuri..
  Super User   Aceleasi privilegii ca Power User plus cateva bonusuri..
  Elite User   Aceleasi privilegii ca Super User plus cateva bonusuri..
  Legend User   Cea mai înaltă clasă pe care o poate atinge un utilizator normal.
  VIP   Sunt utlizatorii care au contribuit cu ceva special la acest site.
  Legend VIP   Clasă rezervată foștilor membri ai staff-ului nostru.
  Trial Uploader   Poate uploada torrente, își poate modera comentariile propriilor torrente și secțiunea request.
  Uploader   Poate uploada torrente, își poate modera comentariile propriilor torrente și secțiunea request.
  Essential Uploader   Poate uploada torrente, își poate modera comentariile propriilor torrente și secțiunea request.
  Moderator   Utilizatorii care urmăresc respectarea regulilor.
  Administrator   Poate să facă orice.
  SysOp   Proprietarul tracker-ului.



Cum funcționează promovarea?

  Trial User   Acest statut îl obține noul utilizator al acestui tracker.
  User   Trebuie să fii înregistrat de cel puțin 4 săptămâni, să ai 25 GB Upload și rație >1.05
  Power User   Trebuie să fii înregistrat de cel puțin 3 luni, să ai 500GB Upload și rație >2.00
  Super User   Trebuie să fii înregistrat de cel puțin 6 luni, să ai 1000GB Upload și rație >3.00
  Elite User   Trebuie să fii înregistrat de cel puțin 12 luni, să ai 1500GB Upload și rație >4.00
  Legend User   Trebuie să fii înregistrat de cel puțin 2 ani, să ai 2000GB Upload și rație >5.00
  VIP   Utilizatorii care au contribuit cu ceva special trackerului. O altă posibilitate de a deveni VIP este de a dona în folosul comunității.
  Legend VIP   Legendele SceneFZ
  Uploader   Acest statut este acordat de către Administrator/SysOp.
  Moderator   Nu ne întrebați, vă vom întreba noi!



IP-ul meu este dinamic. Ce trebuie să fac să rămân conectat?

IP-ul meu este dinamic. Ce trebuie să fac să rămân conectat? Dacă IP-ul dumneavoastră s-a schimbat, tracker-ul vă recunoaște după Cookies. Logați-vă pe tracker pentru ca acesta să înnoiască IP-ul. De asemenea, pentru fiecare utilizator este creat passkey-ul propriu după care tracker-ul recunoaște fiecare client.


Mail neconfirmat/Unconfirmed mail?

Mail neconfirmat/Unconfirmed mail? În ultimul timp Yahoo, din cauza sistemului său cretin anti-spam, refuză emailurile care vin de la noi pt a vă confirma contul. Vă recomandăm să vă schimbaţi adresa de mail din profil (Profile) cu o adresa de la GMail, sau un alt provider non-Yahoo; *Intrați la Profile, introduceți adresa de E-Mail dorită în câmpul E-mail Adress, iar în câmpul Password introduceți parola actuală a contului, după care apăsați Submit Changes. În câteva momente e-mail-ul va sosi.


Ce este passkey?

Ce este passkey? Passkey-ul constă în 32 de simboluri, este individual pentru fiecare utilizator al tracker-ului, se înscrie în fişierul torrent la înscrierea lui pe HDD şi se vede în announce. Este comod în cazul IP-ului dinamic sau în cazul în care mai mulţi utilizatori se conectează de la acelaşi IP. Dacă trackerul nu vă recunoaşte, verificaţi dacă passkey-ul se află în announce; dacă nu, atunci trageţi fişierul torrent încă o dată de pe tracker.


Nu pot intra pe tracker! De ce?

Nu pot intra pe tracker! De ce? Această problemă apare uneori dacă folosiți browser-ul Internet Explorer. Închideți IE, intrați în "Internet Options" din Control Panel și ștergeți Cookies. Încercați să intrati pe tracker din nou - aceasta ar trebui să ajute.


Pentru orice altă problemă legată de tracker pe care FAQ nu o acoperă.

Pentru orice altă problemă legată de tracker pe care FAQ nu o acoperă. Dacă aveți probleme legate de tracker și nu găsiți răspunsul în FAQ , trimiteți PM unui Administrator.

Stats - Top


Motivele principale pentru care statistica nu se actualizează.

  • Utilizatorul trișează. (a.k.a. "Cheating")
  • Serverul este supraîncărcat și nu răspunde. Nu închideți sesiunea, așteptați răspuns de la tracker (flood-area serverului cu refresh-uri manuale nu este recomandată).
  • Utilizarea unui client cu erori.
  • Tracker-ul banează clienții foarte vechi și cu erori. Folosiți clientul recomandat de noi: 2.0.4 / 2.2.1



Pot să mă conectez simultan de pe calculatoare diferite? (IP address change detected)

  • Este permisă schimbarea adresei IP oricând, însă nu se poate face download sau upload decât dintr-o singură locație la un moment dat. Dacă vrei să faci download de la serviciu, de exemplu, e obligatoriu să oprești clientul de acasă.
  • Tracker-ul a fost configurat să permită download-ul de pe un singur IP, pe un cont (passkey) la un moment dat. Nu este permisă împărțirea aceluiași cont de către mai mulți useri care să-l folosească simultan (îl pot folosi alternativ).
  • Dacă mai multe calculatoare împart același IP, prin router, nu există restrictii. Toți pot folosi același cont și nu vor primi erori sau sancțiuni.



Recomandare.


Dacă tracker-ul nu este disponibil sau este temporar deconectat, nu închideți clientul torrent. Când tracker-ul va începe să funcționeze normal, clientul va raporta corect datele statistice.



Recomandari

  • Finalizati seed-ul corect, click pe "Stop" si abia dupa aceasta pe "Exit". Doar astfel tracker-ul va primi mesajul "event=completed"..
  • Daca tracker-ul nu este disponibil sau este temporar deconectat, nu inchideti torrent-clientul. Cand tracker-ul va incepe sa functioneze normal, torrent-clientul va raporta corect datele statistice.



Cum sunt distribuite invitaţiile?

Nu există un criteriu de distribuire. Invitaţiile sunt distribuite după bunul plac al administraţiei; nu există o dată exactă, raţie, etc. Dar fiţi siguri că aveţi o raţie decentă în caz că vă doriţi invitaţii la următoarea distribuire.

Uploading - Top


De ce nu pot uploada torrente ?

Doar Uploaderii au aceasta permisiune. Dacă ai surse, experienţă ţi doreşti sa fii uploader, poţi aplica:
Forum > Anunţuri > Recrutări Uploaderi


Pot oare să încarc torrentele de pe scenefz.me pe alte trackere?


Nu. Comunitatea noastră este relativ închisă. Doar utilizatorii înregistraţi au dreptul de a folosi acest tracker. Încărcarea torrentelor noastre pe alte trackere va duce la faptul că utilizatorii care vor încerca să download-eze aceste fişiere nu vor reuşi să se conecteze la serverul nostru.



De ce am upload-ul atât de mic? Cum îl măresc? Vreau rațieee!

Important! După ce un download se finalizează (100%), NU închideți clientul! De asemenea, nu opriți torrent-ul. Lăsați-l să facă upload!


Cum pot ajunge Uploader?

http://scenefz.me/uploadapp.php

Downloading - Top


Dimensiunea torrent-ului - 100 MB. Cum am putut descărca 120 MB?

Aceasta are loc când un segment a fost descărcat cu erori. În acest caz el se mai descarcă încă o dată. Astfel, din 120 MB, 20 MB sunt date greşite.


De ce a dispărut un torrent activ?

Pot fi doar 3 răspunsuri: Torrentul a încălcat regulile interne de upload. Uploader-ul a șters torrentul. Torrentul a devenit mort (0 seeders 0 leechers), caz în care este șters automat, după 60 zile.


De ce download-ul s-a oprit la 99%?

Această eroare este, de obicei, din vina uploaderului, care are un fișier sau un torrent cu erori. Dacă suma de control (hash) a segmentului descărcat nu corespunde cu valoarea specificată în fișierul .torrent, clientul ignoră acel segment și îl mai descarcă o dată. Dacă uploaderul are un torrent neconform, atunci nu există nici o copie corectă a segmentului problematic, și download-ul se oprește pentru toată lumea foarte aproape de sfârșit.


Ce înseamnă mesajul "a piece has failed an hash check"?

BTclienţii verifică datele download-ate. Dacă o parte a fost descărcată cu greşeli, ea va fi descărcată din nou. Aceasta se întâmplă practic la toţi, nu vă îngrijoraţi. La unii clienţi există posibilitatea blocării automate a utilizatorilor de la care vin date greşite. Dacă doriţi să nu primiţi date de la ei, este necesar să activaţi această funcţie în client.


Cum procedez dacă răspunsul nu-l găsesc aici?

Întrebați un Moderator/Administrator.

Go to TOP

Termeni de utilizare !